Det blir bra igen

Jag är sjuk. Jag behöver skriva av mig.

Förvirrad

Publicerad 2014-09-03 18:20:57 i Allmänt,

Jag har gått från storlek L på kläder (M ibland) till XS-S-M. Det känns bra. Och konstigt. Det känns som att jag inte är färdig ännu, jag vill åt mer. Jag vill. Jag vill bli så jävla smal att folk vänder sig om och ber mig att äta igen. Vad som helst. Jag vill bara bli mager.
 
Eller?
 
Nej. Kanske inte. Lite. Ibland.
 
Jag är så förvirrad.
 
Förra veckan sa någon till mig att jag är så liten så jag borde ta en extra liten tröja (till ett evenemang jag och mina kollegor anordnade).
 
Jag, liten? Så liten att hon var tvungen att påpeka det? Jag blev mest förvirrad för jag känner mig inte liten. Jag känner mig bara klumpig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela