Det blir bra igen

Jag är sjuk. Jag behöver skriva av mig.

Min dagordning

Publicerad 2014-08-05 12:12:00 i Allmänt,

 
Jag kliver upp.
Jag äter frukost som består av en knäckemacka. Ibland lyxar jag till det med en mjuk smörgås, ibland flingor och mjölk.Frukosten behåller jag, jag måste ha tillräcklig energi för att gymma/löpa.
Jag går till gymmet, gymmar i ca en timme.
Jag gör saker som är obetydliga för bloggen.
Middag.
Jag spyr upp middagen. Jag går i omgångar till toaletten. Direkt efter middagen, sedan tio minuter efter första spyan och sedan en sista gång ca. 15 minuter efter andra spyan. Allt för att inte vara på toaletten misstänktsamt länge på toaletten.
Jag gör saker som är obetydliga för bloggen.
Jag går ut och springer i en timme.
Jag kommer hem och går och lägger mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela